• 1 6.jpg
  • 0002.jpg
  • 3 li mekteb.jpg
  • 5 nom9.jpg
  • 0005.jpg
  • 0010.jpg
  • 22.jpg
  • 0041.jpg
  • 0064.jpg
  • 0121.jpg
  • 152.jpg
  • 211.jpg
  • 503.jpg
  • 504 3.jpg
  • 552.jpg
  • 603.jpg
  • 665.jpg
  • 999.jpg
  • 1122.jpg
  • e1.jpg

Aktual keçidlər

Saytın statistikası

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterBu gün1656
mod_vvisit_counterDünən1157
mod_vvisit_counterBu həftə5992
mod_vvisit_counterBu ay34370
mod_vvisit_counterÜmumi2464859

Tarix: 29 Mart, 2024

Müəllimlərin STEAM tədris metodu ilə bağlı 1 aylıq təlimləri başa çatıb

Elmin və texnologiyaların öyrədilməsində ənənəvi yanaşmadan fərqli olaraq, STEAM təhsili praktik məşğələlər vasitəsilə elmi-texniki biliklərin gündəlik həyatda necə tətbiq olunmasından ibarətdir. Bu təlim metodu Azərbaycan təhsilinə müstəqil düşünə bilən, karyera seçimini şüurlu şəkildə etməyi bacaran, gələcəkdə öz bacarıqlarını əmtəəyə, dəyərə çevirə bilən,  sahibkarlıq ruhu olan gənclərin yetişməsinə səbəb olacaq. Ümumiyyətlə, təhsilə qoyulan investisiyanın, gətirilən yeni təlim metodlarının müsbət təsiri çoxdur. Burada qazanan həmişə şagirdlərdir. Şagirdlər quru ənənəvi dərsdənsə, fəaliyyətdə olub qurma, yeni texnologiyalar ilə işləməyi sevirlər.

İlk olaraqa dərslərin STEAM əsaslı qurulması  üçün müəllimdən xüsusi bilik və bacarıqlar tələb olunur. Çünki layihələr, real həyat problemlərinin həlli üçün  seçilmiş üsullar nə qədər şagirdyönümlü olsa da, müəllim layihələrin planlanmasında və mərhələlərin düzgün icra olunmasına nəzarət etməkdə  şagirdlərlə birlikdə fəaliyyət göstərir, onların fəaliyyətini istiqamətləndirir.

Bu məqsədlə Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyinin təşkilatçılığı ilə Naxçıvan Dövlət Texniki Kollecində noyabrın 25-dən muxtar respublika ümumtəhsil məktəblərindən 28 məktəb üzrə 30 müəllimin iştirak etdiyi STEAM təlim metodunun tədrisi məqsədilə təlimlər keçirilmişdir. Bir ay ərzində keçirilən təlimlər  nəticəsində müəllimlər STEAM düşüncəsi və metodikası, XXI əsr bacarıqları, fənlərarası əlaqə, layihə əsaslı öyrənmə, innovativ təlim metodikaları və s. bu kimi istiqamətlərdə məlumatlara yiyələnmişlər.

Təlimlərdə iştirak edən müəllimlərə nəzərdə tutulan proqram əsasında STEAM tədrisi üçün istifadə olunan “www.tinkercad.com” səhifəsindən onlayn istifadə bacarıqları mənimsədilmişdir.

Müəllimlər “www.tinkercad.com” səhifəsində müəllim və şagird qeydiyyatının aparılması, müxtəlif obyektlərin informasiya modellərinin yaradılması və 3D çap modulundan istifadə etmə qaydaları haqqında geniş məlumatlar əldə etmişlər. Bununla yanaşı müəllimlərə micro:bit vasitəsilə kodlama, müxtəlif mühəndis-dizayn həllərinin prototipləşdirilməsi və s. bu kimi istiqamətlərdə nəzəri və praktik məlumatlar verilmişdir.

Bununla əlaqəli  təlimçilər “Oyuncaq robotun di­zaynı”, “Formula 1 maşınının  yara­­dıl­ması”, “Köməkçi cihazların dizaynı” kimi müxtəlif üçölçülü obyektlərin informasiya modellərinin “www.tinkercad.com” veb-saytında hazırlanması və modellərə uyğun olaraq micro:bit kodlaşdırma hissəsinin proqramlaşdırma blokları ilə tanış olmuşlar.

Qeyd edək ki, innovativ inkişafın açarı olan STEAM təlim metodu pilot olaraq tətbiqi nəzərdə tutulan ümumtəhsil məktəbləri üzrə VI və VII sinif şagirdləri üçün tədris olunacaq.

Təlimləri başa vuran müəllimlərə yanvar ayında sertifikat veriləcək.

Ülviyyə HACIYEVA

Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil

Nazirliyinin mətbuat və ictimaiyyətlə

əlaqələr üzrə baş məsləhətçisi


 

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg
  • 7.jpg
  • 8.jpg
  • 10.jpg
  • 11.jpg
  • 12.jpg
  • 13.jpg
  • 14.jpg
  • 15.jpg
  • 16.jpg
  • 17.jpg
  • 18.jpg
  • 19.jpg
  • 20.jpg
  • 21.jpg