• 1 6.jpg
  • 0002.jpg
  • 3 li mekteb.jpg
  • 5 nom9.jpg
  • 0005.jpg
  • 0010.jpg
  • 22.jpg
  • 0041.jpg
  • 0064.jpg
  • 0121.jpg
  • 152.jpg
  • 211.jpg
  • 503.jpg
  • 504 3.jpg
  • 552.jpg
  • 603.jpg
  • 665.jpg
  • 999.jpg
  • 1122.jpg
  • e1.jpg

Aktual keçidlər

Saytın statistikası

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterBu gün1390
mod_vvisit_counterDünən629
mod_vvisit_counterBu həftə1390
mod_vvisit_counterBu ay55080
mod_vvisit_counterÜmumi2939219

Tarix: 30 Dek., 2024

31 Dekabr- Dünya Azərbaycanlılarının Həmrəyliyi Günü və 2024-cü ilin təhsil yekunlarına həsr olunmuş tədbir keçirilib

Dekabrın 29-da Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyində 31 Dekabr- Dünya Azərbaycanlılarının Həmrəyliyi Günü və 2024-cü ilin təhsil yekunlarına həsr olunmuş tədbir keçirilib.
Tədbirdə Naxçıvan Muxtar Respublikasının təhsil naziri Elxan Nəcəfov 2024-cü ildə təhsil sahəsində həyata keçirilən məqsədyönlü tədbirlərdən, əldə olunan nailiyyətlərdən danışıb.
Qeyd olunub ki, buraxılış və qəbul imtahanlarında şagirdlərimiz tərəfindən son 5 ilin ən yüksək nəticələri əldə edilib. Eyni zamanda fərqlənmə attestatı ilə məktəbi bitirən məzunlarımızın sayı ötən illə müqayisədə  əhəmiyyətli dərəcədə artıb. 327 məzun 500-700 intervalında bal toplayıb ki, buda  ötən tədris ili ilə müqayisədə 67 faiz çoxdur.

Ardını oxu...

STEAM Təlim-Tədris Mərkəzindən ümumtəhsil məktəblərinin şagirdləri üçün növbəti onlayn dərs keçirilib

Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyinin təşkilatçılığı ilə STEAM Təlim-Tədris Mərkəzindən  STEAM tədris edilən muxtar respublikanın ümumtəhsil məktəbərinin şagirdləri üçün  “3D CAD texnologiyası: üzrə TinkerCAD proqramı, 3D modelləşdirmə” mövzusunda növbəti onlayn dərs keçirilib.
Mərkəzin 3D Texnologiyalar üzrə təlimatçısı Müxtar Nəzərov tərəfindən keçirilən onlayn dərsdə 3D modelləşdirmənin tətbiqi nümayiş etdirilib,  dizayn və prototipləmə potensialı vurğulanıb. Dərs zamanı iştirakçılar proqramın müxtəlif xüsusiyyətlərini  və kompleks modellərin yaradılması üsullarını öyrəniblər.
Dərsin təşkilində əsas məqəsd  şagirdlərə  3D modelləşdirmə və dizaynın əsaslarını öyrətmək, onları texnologiyanın potensialı ilə tanış etmək və yaradıcı düşüncə bacarıqlarını inkişaf etdirməkdir.

Naxçıvanlı məktəblilərin “Qardaşlıq və tarix: Çanaqqala görüşü” layihəsi çərçivəsində Çanaqqalaya səfərləri başa çatıb.

İqdır Azərbaycan Dil, Tarix ve Mədəniyyət Birliyi Yaşatma və Dəstəkləmə Dərnəyinin  (İqdır Azərbaycan Evi) təşkilatçılığı,  Türkiyənin Daxili İşlər Nazirliyinin dəstəyi ilə 01-05 dekabr tarixlərində  həyata keçirilən layihə çərçivəsində Naxçıvan və İqdırdan olan şagirdlərin Çanaqqalaya səfəri təşkil edilmişdi.
Naxçıvan Muxtar Respublikasının yaradılmasının 100 illiyinə həsr olunan layihə çərçivəsində şagirdlər İqdırlı məktəblilərlə birlikdə Çanaqqala şəhərində bir neçə proqrama qatılıb və sözügedən şəhərdə yerləşən Troia Antik Şəhərini, “Çimenlik” qalasını,  şəhidlər xiyabanlarını və digər tarixi yerləri  ziyarət ediblər.

Ardını oxu...

Naxçıvanda ilk dəfə olaraq həyata keçirilən "Maarifçi" tələbə-məzun təcrübə proqramında uğur qazanmış namizədlərlə görüş keçirilib

Oktyabrın 7-də Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyində  muxtar respublikada ilk dəfə olaraq Elm və Təhsil Nazirliyi və Təhsilin İnkişafı Fondunun təşəbbüsü ilə həyata keçirilən “Maarifçi” tələbə-məzun təcrübə proqramında uğur qazanmış namizədlərlə görüş keçirilib.
Görüşdə Naxçıvan Muxtar Respublikasının təhsil naziri Elxan Nəcəfov uğur qazanan gəncləri təbrik edərək bildirib ki,  proqramın məqsədi təhsil sahəsində insan resurslarının formalaşdırılması, praktiki fəaliyyətlə tələbə və məzunların sahəvi bilik, bacarıqlarının artırılması, onların təhsil sahəsində müasir yanaşmaları öyrənmələri, həmçinin təhsil islahatlarının həyata keçirilməsi prosesinə dəstək olmaqdır.

Ardını oxu...


 

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg
  • 7.jpg
  • 8.jpg
  • 10.jpg
  • 11.jpg
  • 12.jpg
  • 13.jpg
  • 14.jpg
  • 15.jpg
  • 16.jpg
  • 17.jpg
  • 18.jpg
  • 19.jpg
  • 20.jpg
  • 21.jpg