• 1 6.jpg
  • 1.jpg
  • 3 li mekteb.jpg
  • 003.jpg
  • 5 nom9.jpg
  • 005.jpg
  • 20.jpg
  • 22.jpg
  • 24.jpg
  • 25.jpg
  • 26.jpg
  • 27.jpg
  • 28.jpg
  • 111.jpg
  • 112.jpg
  • 112u.jpg
  • 152.jpg
  • 503.jpg
  • 504 3.jpg
  • 603.jpg

Aktual keçidlər

Saytın statistikası

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterBu gün765
mod_vvisit_counterDünən1606
mod_vvisit_counterBu həftə10770
mod_vvisit_counterBu ay25961
mod_vvisit_counterÜmumi621139

Tarix: 18 Apr., 2021

Pedaqoji və ixtisas təcrübələrinin başlanğıc konfransı keçirilib

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda tədris planlarına uyğun olaraq Təsviri incəsənət müəllimliyi, Təhsildə sosial-psixoloji xidmət ixtisaslarının pedaqoji, Kitabxanaçılıq və informasiya fəaliyyəti ixtisasının isə ixtisas təcrübələrinin başlanğıc konfransı keçirilib.

İnstitutun prorektoru Çapay Quliyev konfransı açaraq qeyd edib ki, ixtisaslar üzrə tədris planına uyğun olaraq Təsviri incəsənət müəllimliyi və Təhsildə sosial-psixoloji xidmət ixtisası tələbələri Naxçıvan şəhərində fəaliyyət göstərən orta ümumtəhsil məktəblərində 6 həftə olmaqla, Kitabxanaçılıq və informasiya fəaliyyəti ixtisasının tələbələri isə Məmməd Səid Ordubadi adına Naxçıvan Muxtar Respublikası Kitabxanasında 7 həftə olmaqla, ixtisas təcrübələri keçəcəklər. Təcrübələrdə, ümumilikdə, 49 tələbə iştirak edəcək. Prorektor vurğulayıb ki, tələbələrin nəzəri biliklərinin tətbiqində və ixtisaslı kadr kimi formalaşmasında keçdikləri pedaqoji təcrübə mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Nəticə bir sıra amillərlə yanaşı, ilk növbədə, bu prosesin necə təşkil olunmasından, maraqlı tərəflərin və tələbələrin məsuliyyətindən asılıdır.

Ardını oxu...

Dram müsabiqələri şagirdlərdə mütaliə mədəniyyətinin formalaşmasında mühüm rol oynayır

Məlumdur ki, müstəqil, yaradıcı gənclər tərbiyə etmək məktəb qarşısında duran mühüm vəzifələrdəndir. Danılmaz faktdır ki, qabiliyyətli, istedadlı şəxslər cəmiyyətin aparıcı qüvvələridir. İstedad, demək olar ki, hər bir böyüyən yeniyetmədə var. Ancaq hər bir şagirdin qabiliyyətini düzgün müəyyənləşdirməklə, inkişafına düzgün istiqamət verməklə bu istedadın üzə çıxarılması və inkişaf etdirilməsi məhz məktəbdə başlanır. Daha doğrusu, şagirdlərin həyata, əməyə və yaradıcılığa hazır olmalarının əsası, təməli ümumtəhsil məktəblərində qoyulur. Buna görə də şagirdləri sərbəst yaradıcılıq fəaliyyətinə cəlb etmək və onlarda aşkar və ya gizli olan potensialı üzə çıxarmaqda keçirilən müsabiqə və layihələrin rolu böyükdür.

Ardını oxu...

“Xəmsə” Milli-İntellektual bilik yarışı keçirilib

Culfa Rayon Təhsil Şöbəsi, Gənclər və İdman idarəsi və Yeni Azərbaycan Partiyası Culfa Rayon Təşkilatı Gənclər Birliyinin birgə təşkilatçılığı ilə Culfa şəhər 2 nömrəli tam orta məktəbdə  gənc müəllimlər və dövlət qulluqçuları arasında “Xəmsə” Milli-İntellektual bilik yarışı keçirilib. Yarışın keçirilməsində məqsəd gənc müəllimlər və dövlət qulluqçularının intellektual səviyyəsini, dünyagörüşünü, zehni inkişafını stimullaşdırmaq, onlar arasında bilik və elmin nüfuzunu artırmaq, eləcə də asudə vaxtlarının səmərəli təşkili istiqamətində yeni üsullar tətbiq etməkdən ibarətdir.

Yarışın nəticələrinə görə dövlət qulluqçularından ibarət “Xəzinə adası” komandası I, Culfa şəhər 3 nömrəli tam orta məktəbin “Əlincə” komandası II, Culfa Rayon Mədəniyyət Sarayının “Araz” komandası isə III yeri tutmuşlar.

Qaliblərə təşkilatçılar tərəfindən diplom və qiymətli hədiyyələr verilmişdir.

Nə? Harada? Nə zaman? İntellektual oyunu keçirilib

Sədərək Rayon Təhsil Şöbəsi, Polis Şöbəsinin Dövlət Yol Polisi Qrupu və Gənclər və İdman İdarəsinin birgə təşkilatçılığı ilə Sədərək rayon Dəmirçi kənd tam orta məktəbində rayon ümumtəhsil məktəblərinin şagirdləri arasında yol hərəkəti qaydaları ilə bağlı Nə? Harada? Nə zaman? intellektual oyunu keçirilib.

İntellektual oyunda Təhsil Şöbəsinin, İdman İdarəsinin, Polis Şöbəsinin Dövlət Yol Polisi Qrupunun əməkdaşları və ümumtəhsil məktəblərinin IX-XI sinifləri üzrə 25 şagird iştirak edib.

Ardını oxu...


 

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg
  • 7.jpg
  • 8.jpg
  • 10.jpg
  • 11.jpg
  • 12.jpg
  • 13.jpg
  • 14.jpg
  • 15.jpg
  • 16.jpg
  • 17.jpg
  • 18.jpg
  • 19.jpg
  • 20.jpg
  • 21.jpg