“Nizaminin hikmət və nəsihətləriˮ kitabının müzakirəsi keçirilib

Şagirdlərin formalaşmasında, mənəvi aləminin zənginləşməsində, dünyagörüşünün və bilik dairəsinin genişlənməsində, məntiqi təfəkkürünün, idraki bacarıqlarının inkişafında mütaliənin rolu nəzərə alınaraq aprel ayı muxtar respublikanın ümumtəhsil məktəblərində “Mütaliə aylığıˮ elan edilmişdir. Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyinin “Mütaliə aylığıˮnın keçirilməsi ilə bağlı Tədbirlər Planına uyğun olaraq Şərur şəhər 2 nömrəli tam orta məktəbdə “Nizaminin hikmət və nəsihətləriˮ kitabının müzakirəsi keçirilib. Tədbirdə çıxış edənlər şairin həyatı haqqında qısa məlumat verərək qeyd ediblər ki, Nizami Gəncəvi ədəbi irsinin bu gün də dərindən öyrənilməsinə və məktəblilər arasında təbliğinə ehtiyac var. Şagirdlərə dahi şairin yazdığı poemaların və şeirlərin mütaliə edilməsinin vacibliyi tövsiyə edilmişdir.

Ardını oxu...

“Ümumtəhsil məktəblərində fənn kurikulumlarının tətbiqi və məktəbdaxili qiymətləndirmənin aparılması qaydaları” mövzusunda tələbələrə seminar keçirilmişdir

Təhsil Nazirliyi tərəfindən təşkil edilən “Sabahın müəllimi” layihəsi çərçivəsində görülən işlərin davamı olaraq 6 aprel 2021-ci il tarixdə Naxçıvan şəhər 11, 12 və 14 nömrəli tam orta məktəblərdə təcrübəçi tələbələrə “Ümumtəhsil məktəblərində fənn kurikulumlarının tətbiqi və məktəbdaxili qiymətləndirmənin aparılması qaydaları” mövzusunda seminar keçirilmişdir.  Seminarda Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun tələbələri iştirak etmişdir.

Seminarda Təhsil Nazirliyi Aparatının Ümumtəhsil məktəbləri və liseylərlə iş üzrə şöbəsinin müdiri Abdulla Əsgərov təhsilə göstərilən dövlət qayğısından və məktəblərdə yaradılan imkanlardan bəhs etmişdir. Bildirmişdir ki, Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisi Sədrinin “Ali və orta ixtisas təhsili müəssisələrində ixtisasların müvafiq təşkilatlara hamiliyə verilməsinə dair əlavə tədbirlər və innovasiyaların dəstəklənməsi haqqında” 3 aprel 2019-cu il tarixli Sərəncamına uyğun olaraq pedaqoji profilli ixtisaslar Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyinə hamiliyə verilmişdir. Hamiliyə verilmiş ixtisaslar üzrə müəllim kadrların hazırlanmasında ali təhsil müəssisələri ilə Təhsil Nazirliyi arasında sıx əlaqələr yaradılmış, 2019-cu ildən başlayaraq tələbələr üçün maarifləndirici seminarlar təşkil olunmuşdur.

Ardını oxu...

Təsviri və dekorativ-tətbiqi sənət müsabiqəsinin Ordubad rayon mərhələsi keçirilib

Aprelin 3-də Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyi və Rəssamlar Birliyinin birgə təşkilatçılığı ilə məktəblilərin təsviri və dekorativ-tətbiqi sənət müsabiqəsinin Ordubad rayon mərhələsi keçirilib. Müsabiqədə məktəblilərə öz potensiallarını nümayiş etdirmələri üçün Naxçıvanın dünəni və bu günü, abidələri, təbiəti, milli-mənəvi dəyərləri və adət-ənənələrinin təsviri mövzuları təqdim edilib.

Müsabiqənin fevral-mart aylarında keçirilən məktəbdaxili seçim mərhələsində seçilmiş ən yaxşı əl işləri müsabiqənin II mərhələsinə təqdim olunub. Bu mərhələdə məktəbdaxili seçim mərhələsində fərqlənən 65 şagirdin 300-ə yaxın rəsm, toxuma, tikmə, mis üzərində döymə, ağac üzərində yandırma, oyma və s. digər əl işləri nümayiş etdirilib.

Ardını oxu...

Pedaqoji və ixtisas təcrübələrinin başlanğıc konfransı keçirilib

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda tədris planlarına uyğun olaraq Təsviri incəsənət müəllimliyi, Təhsildə sosial-psixoloji xidmət ixtisaslarının pedaqoji, Kitabxanaçılıq və informasiya fəaliyyəti ixtisasının isə ixtisas təcrübələrinin başlanğıc konfransı keçirilib.

İnstitutun prorektoru Çapay Quliyev konfransı açaraq qeyd edib ki, ixtisaslar üzrə tədris planına uyğun olaraq Təsviri incəsənət müəllimliyi və Təhsildə sosial-psixoloji xidmət ixtisası tələbələri Naxçıvan şəhərində fəaliyyət göstərən orta ümumtəhsil məktəblərində 6 həftə olmaqla, Kitabxanaçılıq və informasiya fəaliyyəti ixtisasının tələbələri isə Məmməd Səid Ordubadi adına Naxçıvan Muxtar Respublikası Kitabxanasında 7 həftə olmaqla, ixtisas təcrübələri keçəcəklər. Təcrübələrdə, ümumilikdə, 49 tələbə iştirak edəcək. Prorektor vurğulayıb ki, tələbələrin nəzəri biliklərinin tətbiqində və ixtisaslı kadr kimi formalaşmasında keçdikləri pedaqoji təcrübə mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Nəticə bir sıra amillərlə yanaşı, ilk növbədə, bu prosesin necə təşkil olunmasından, maraqlı tərəflərin və tələbələrin məsuliyyətindən asılıdır.

Ardını oxu...

Dram müsabiqələri şagirdlərdə mütaliə mədəniyyətinin formalaşmasında mühüm rol oynayır

Məlumdur ki, müstəqil, yaradıcı gənclər tərbiyə etmək məktəb qarşısında duran mühüm vəzifələrdəndir. Danılmaz faktdır ki, qabiliyyətli, istedadlı şəxslər cəmiyyətin aparıcı qüvvələridir. İstedad, demək olar ki, hər bir böyüyən yeniyetmədə var. Ancaq hər bir şagirdin qabiliyyətini düzgün müəyyənləşdirməklə, inkişafına düzgün istiqamət verməklə bu istedadın üzə çıxarılması və inkişaf etdirilməsi məhz məktəbdə başlanır. Daha doğrusu, şagirdlərin həyata, əməyə və yaradıcılığa hazır olmalarının əsası, təməli ümumtəhsil məktəblərində qoyulur. Buna görə də şagirdləri sərbəst yaradıcılıq fəaliyyətinə cəlb etmək və onlarda aşkar və ya gizli olan potensialı üzə çıxarmaqda keçirilən müsabiqə və layihələrin rolu böyükdür.

Ardını oxu...

 

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg
  • 7.jpg
  • 8.jpg
  • 10.jpg
  • 11.jpg
  • 12.jpg
  • 13.jpg
  • 14.jpg
  • 15.jpg
  • 16.jpg
  • 17.jpg
  • 18.jpg
  • 19.jpg
  • 20.jpg
  • 21.jpg