• 1 6.jpg
  • 0002.jpg
  • 3 li mekteb.jpg
  • 5 nom9.jpg
  • 0005.jpg
  • 0010.jpg
  • 22.jpg
  • 0041.jpg
  • 0064.jpg
  • 0121.jpg
  • 152.jpg
  • 211.jpg
  • 503.jpg
  • 504 3.jpg
  • 552.jpg
  • 603.jpg
  • 665.jpg
  • 999.jpg
  • 1122.jpg
  • e1.jpg

Aktual keçidlər

Saytın statistikası

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterBu gün713
mod_vvisit_counterDünən1386
mod_vvisit_counterBu həftə11362
mod_vvisit_counterBu ay43694
mod_vvisit_counterÜmumi2510959

Tarix: 27 Apr., 2024

Culfa rayon məktəbliləri ilə görüş keçirilib

Fevralın 10-da Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası Naxçıvan Bölməsinin sədri, Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının həqiqi üzvü, tarix elmləri doktoru, professor İsmayıl Hacıyev ilə Culfa Rayon Təhsil Şöbəsinin əhatə etdiyi ümumtəhsil məktəblərinin yuxarı sinif şagirdlərinin görüşü keçirilmişdir.

Culfa şəhər 2 nömrəli tam orta məktəbdə keçirilən görüşü giriş sözü ilə Təhsil Nazirliyi Aparatının sektor müdiri Mətanət Əliyeva açaraq qeyd edib ki, görüşün keçirilməsində məqsəd alimlərin məktəblə əlaqələrinin möhkəmləndirilməsi, maarifləndirmə işlərinin genişləndirilməsi, eləcə də məktəblilərin еlmə olan marağının аrtırılmаsı və onların müxtəlif təşəbbüslərinin stimullаşdırılmаsıdır. Bildirilib ki, təhsil müəssisələrində keçirilən elmi görüşlər hər bir şagirdin elmə olan marağının artmasına şərait yaradır, onların inkişafında, əsl şəxsiyyət kimi formalaşmasında mühüm rol oynayır.

Ardını oxu...

“Bərabər imkanlar -Yaradıcı inkişaf, İnkişafa dəstək dərnəyinin” yaradılması İnklüziv təlimlərin təşkili adlı layihənin bağlanış tədbiri keçirilmişdir

8 fevral 2022-ci il tarixdə Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi tərəfindən keçirilən Təhsildə İnkişaf və İnnovasiyalar üzrə V Qrant müsabiqəsində Naxçıvan şəhər 8 nömrəli tam orta məktəbin direktoru Günay Novruzovanın qalib olduğu “Bərabər imkanlar-Yaradıcı inkişaf, İnkişafa dəstək dərnəyinin” yaradılması İnklüziv təlimlərin təşkili adlı layihəsinin bağlanış tədbiri keçirilmişdir.

Tədbirdə çıxış edən Naxçıvan Şəhər Təhsil Şöbəsinin müdiri Baba Əliyev

Təhsilə göstərilən dövlət qayğısından bəhs etmiş, bu il təhsil şöbəsi üzrə 2 layihənin qalib olduğunu vurğulamışdır. O bildirmişdir ki, ağlamlıq imkanları məhdud, inklüziv təhsilli uşaqların təhsili, ümumi və yaradıcılıq inkişafı və cəmiyyətə inteqrasiyası müasir təhsilimizin başlıca vəzifələrindəndir.

Ardını oxu...

Gənc müəllimlər arasında keçirilən “Naxçıvan təhsili: dünən və bu gün” I yaradıcılıq müsabiqəsinə yekun vuruldu

Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyi və Naxçıvan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının birgə təşkilatçılığı ilə keçirilən “Naxçıvan təhsili: dünən və bu gün” I yaradıcılıq müsabiqəsinin yekunu ilə bağlı tədbir keçirilmişdir.

Təhsil naziri Rəhman Məmmədov tədbirdə çıxış edərək bildirmişdir ki, bu gün inkişaf dövrünü yaşayan Naxçıvan muxtariyyətinin 98-ci ildönümünü böyük qürurla qeyd edir. Tarixin heç bir dövründə Naxçıvan bu qədər müasirləşməmiş və inkişaf etməmişdir. Muxtar respublikada aparılan böyük quruculuq və abadlıq işləri, bütün sahələrdə, o cümlədən təhsil sahəsində əldə olunan inkişaf Naxçıvanın muxtariyyət tarixində yeni bir səhifə açıb. Naxçıvan Muxtar Respublikası 98 illik tarixi inkişaf dövründə heç vaxt indiki qədər inkişafa, uğurlara, nailiyyətlərə imza atmamışdır. Ümummilli lider Heydər Əliyevin Naxçıvanda görmək istədiyi işlər artıq reallığa çevrilmişdir.

Ardını oxu...

“Məktəblilərin təsviri və dekorativ-tətbiqi sənət müsabiqəsi”nin növbəti mərhələsi Kəngərli rayonunda keçirilib

8 fevral 2022-ci il tarixdə Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyi və Rəssamlar Birliyinin birgə təşkilatçılığı ilə “Məktəblilərin təsviri və dekorativ-tətbiqi sənət müsabiqəsi”nin  növbəti mərhələsi Kəngərli rayonunda keçirilib.

Müsabiqə məktəblilərin maraq və bacarıqlarının, intellektual səviyyəsi və yaradıcı qabiliyyətlərinin aşkarlanması, müxtəlif məktəbdənkənar istiqamətlər üzrə aktiv yaradıcılıq fəaliyyətinə cəlb olunması ilə fərdi potensiallarının sistemli inkişafı, ümumtəhsil məktəblərinin müvafiq sahələr üzrə sinifdənxaric və məktəbdənkənar fəaliyyətlərinin qiymətləndirilməsi məqsədilə keçirilir.

Ardını oxu...


 

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg
  • 7.jpg
  • 8.jpg
  • 10.jpg
  • 11.jpg
  • 12.jpg
  • 13.jpg
  • 14.jpg
  • 15.jpg
  • 16.jpg
  • 17.jpg
  • 18.jpg
  • 19.jpg
  • 20.jpg
  • 21.jpg