Şagirdlərin mütaliə qabiliyyətlərinin yüksəldilməsi diqqətdə saxlanılır

Gənc nəslin dünyagörüşünün formalaşmasında, onların bədii təxəyyülünün inkişafında, mütaliə mədəniyyətinin, oxu vərdişlərinin artırılmasında və hərtərəfli inkişaf etmiş bir vətəndaş kimi yetişməsində kitabın rolu müstəsna əhəmiyyətə malikdir. Şagirdlərin asudə vaxtlarının səmərəli təşkili və mütaliə vərdişlərinin formalaşdırılması üçün məktəblərdə əlverişli şəraitin yaradılması əsas amillərdən biridir. Muxtar respublikada bu sahədə kifayət qədər iş görülmüşdür. Belə ki, gənc nəsildə mütaliəyə marağı artırmaq üçün ən əvvəl əlverişli şəraitin yaradılması və mənbə, demək olar ki, muxtar respublikanın bütün məktəblərində ən yüksək səviyyədə təşkil edilib. Bu gün Naxçıvanda hansı məktəbə üz tutsaq, orada geniş, işıqlı və rahat kitabxanalarla rastlaşacağıq. Həmin kitabxanalar zəruri avadanlıqlarla təchiz olunmuş, fondu zənginləşdirilmiş, kompüterlə təminatı istiqamətində zəruri tədbirlər görülmüş, kitabxanalar dərslik və bədii ədəbiyyatla təmin edilmişdir. Təkcə cari tədris ilində muxtar respublika ümumtəhsil məktəblərinin kitabxanaları 154 adda 34976 bədii ədəbiyyat, 200 mindən çox dərslik və metodik vəsaitlə zənginləşdirilmişdir. Bu da şagirdlərin dünyagörüşünün artırılmasına öz töhfəsini vermişdir.

Ardını oxu...

Culfa rayonunda məktəblilərin təsviri və dekorativ-tətbiqi sənət müsabiqəsinin rayon mərhələsi keçirilib

29 mart 2021-ci il tarixdə Naxçıvan Muxtar Respublikası Rəssamlar birliyinin birgə hazırladığı əsasnaməyə uyğun olaraq Culfa şəhər 3 nömrəli tam orta məktəbdə məktəblilərin təsviri və dekorativ-tətbiqi sənət müsabiqəsinin rayon mərhələsi keçirilib. Müsabiqənin keçirilməsində məqsəd məktəblilərin təsviri və dekorativ-tətbiqi sənətinə olan marağını artırmaq, onların intellektual səviyyəsini yüksəltmək, yaradıcılıq qabiliyyətini üzə çıxarmaqdan ibarət olub. Müsabiqədə rayonun 25 ümumtəhsil məktəbi üzrə 110 şagirdin 68 rəsm, 208 əl işi nümayiş etdirilib. Çəkilən rəsm və dekorativ işlər muxtar respublikanın tarixinə, mədəniyyətinə, tarixi abidələrinə və milli mənəvi dəyərlərinə həsr edilib. İştirakçılar tərəfindən böyük marağa səbəb olan əl işlərinə baxıldıqdan sonra münsiflər heyəti tərəfindən təsviri və dektorativ-tətbiqi sənətin hər biri üzrə 2 əl işi I, II, III yerlər müəyyənləşdirilib.

Ardını oxu...

Naxçıvan Muxtar Respublikasında fəaliyyət göstərən ümumtəhsil məktəblərinin hərbi rəhbərləri ilə təlim toplantısı keçirilib

Naxçıvan Muxtar Respublikasında fəaliyyət göstərən ümumtəhsil məktəblərinin hərbi rəhbərləri ilə təlim toplantısı keçirilib.
Toplantı zamanı əsas diqqət Gənclərin çağırışaqədərki hazırlığı fənnini tədris edən hərbi rəhbərlərin şagirdlərlə işləyərkən yeni metodlardan istifadə bacarıqlarının və dərslərə yaradıcılıqla yanaşılması vərdişlərinin təkmilləşdirilməsinə yönəldilib.

Ardını oxu...

Heydər Əliyev adına tam orta məktəbdə STEAM Tədris Mərkəzi yaradıldı

Dünyanın inkişaf etmiş ölkələrində tətbiq edilən STEAM təlim metodu 2020-2021-ci tədris ilindən muxtar respublika ümumtəhsil məktəblərində də tətbiq olunur. Bu məqsədlə STEAM kabinələri yaradılır, müəllimlər STEAM təlimlərinə cəlb olunur. Təlimlərin yüksək səviyyədə təşkilini təmin etmək məqsədilə Heydər Əliyev adına tam orta məktəbdə STEAM Tədris Mərkəzi yaradılıb. Martın 30-da Mərkəzin təqdimatı olub.

Ardını oxu...

Şahbuz rayon ümumtəhsil məktəblərində M.T.Sidqinin “Məktəb hekayələri” kitabının müzakirəsi keçirilmişdir

Şahbuz rayon ümumtəhsil məktəblərində “Oxunması zəruri olan kitablar”ın siyahısına daxil olan M.T.Sidqinin “Məktəb hekayələri” adlı kitabının müzakirəsi keçirilmişdir.

Rayonda fəaliyyət göstərən 23 ümumtəhsil məktəbində təşkil edilən müzakirələrdə M.T.Sidqinin həyat və yaradıcılığı, xüsusilə onun yazdığı və uşaq hekayələri haqqında geniş məlumat verilib. Ümumilikdə 118 müəllim 307 şagirdin iştirak etdiyi müzakirələrdə ədibin əsərlərindəki dövrün mütərəqqi ideyalarından, məktəbə və elmə rəğbətindən, müəllimə hörmətindən, gəncliyin tərbiyəsi məsələlərindən geniş söz açılmış, fikir mübadiləsi aparılmışdır.

Ardını oxu...

 

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg
  • 7.jpg
  • 8.jpg
  • 10.jpg
  • 11.jpg
  • 12.jpg
  • 13.jpg
  • 14.jpg
  • 15.jpg
  • 16.jpg
  • 17.jpg
  • 18.jpg
  • 19.jpg
  • 20.jpg
  • 21.jpg